ضمانت اصالت کالا

۱۳۹۶ یکشنبه ۷ خرداد در ساعت ۰۴:۴۰ ب.ظ

 

 

گروه تولیدی پاپیا اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که گروه تولیدی پاپیا برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و همچنین  واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از گروه تولیدی پاپیا خریداری می‌کنند. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند.
شایان ذکر است که برای تولید  محصولات تولید شده با برند پاپیا از مواد پی یو صد در صد ایتالیایی  و رویه های استفاده شده برای تولید انواع کفی های طبی از مرغوب ترین رویه های وارداتی و تولید داخلی می باشد.
رویه های چرم طبی مصرفی در کفی های این تولیدی فرآوری شده با مواد گیاهی می باشد و به مصرف کننده این اطمینان داده می شود که این محصولات هیچگونه ضررو زیانی برای سلامتی پای آنان ندارد لذا دلیل اختلاف قیمت محصولات مشابه از لحاظ قیمت به دلیل نوع رویه و مواد پی یو مصرفی در ساخت و تولید کفی  می باشد به عنوان مثال چرم فرآوری شده با مواد گیاهی گران تر از چرم فرآوری شده با مواد شیمیایی می باشد به همین خاطر مشتریان محترم به این نکته توجه داشته باشند ظاهر محصولات نمی تواند ملاک خرید باشد.

اخطار
خیر
بله